Kako brzo doći
do efikasnih
Prodajnih
rešenja?

Kako brzo doći
do efikasnih
Prodajnih
rešenja?

Pronađite rešenja na
osnovu problema

Identifikovali smo najčešće probleme prilikom prodajnog procesa. Sortirali smo rešenja tako da u dva klika možete da pronađete rešenje za svoj prodajni prigovor. Ukoliko ne pronađete odgovarajući problem ili rešenje, postavite nam pitanje, mi ćemo vam pomoći!

Pretražite rešenja
na osnovu ključnih reči

Iskoristite našu brzu i pametnu pretragu, da dođete do rešenja vašeg prodajnog prigovora. Samo ukucajte ključne reči i naš sistem će se potruditi da pronađe rešenje za vas.

Sačuvajte video u
omiljene

Sviđa vam se neko rešenje ili želite da sačuvate, kako biste posle pogledali? Nema problema! Naša aplikacija ima opciju čuvanja video materijala u omiljene, tako da jednim klikom dobijate spisak svih odabranih video materijala, koje možete odmah pogledati.

Ključni benefiti

  • 1

    Aplikacija sadrži preko 130 praktičnih rešenja za standardne prigovore i izgovore koje prodavci dobijaju

  • 2

    Prodavci mogu u realnom vremenu da pronađu baš ono rešenje koje im je u datom momentu potrebno

  • 3

    Sva rešenja su predstavljena u jednostavno upakovanoj ali efikasnoj formi, kako bi brzo mogla da se implementiraju

  • 4

    Prodavci pristupaju aplikaciji uz pomoć svog mobilnog telefona ili računara u bilo kom momentu

  • 5

    Sva rešenja na aplikaciji su najbolja regionalna i svetska poslovna prodajna praksa i testirana su na 100 000 situacija iz prakse

  • 6

    Sva rešenja su segmentisana u grupe alata shodno fazi prodajnog procesa i specifičnostima B2B i B2C prodaje što prodavcima omogućava još lakšu i bržu pretragu

  • 7

    Rešenja su predstavljena „prodajnim jezikom“ (onako kako je na terenu) kako bi što više bila prijemčiva za prodavce

  • 8

    Kompanije ili pojedinci imaju mogućnost da plaćaju samo jedan video klip ili da uzmu mesečni paket sa većim ili neograničenim brojem pregleda video materijala za svoju „prodajnu silu“

  • 9

    Za oređene, najteže prigovore poput „prigovora na cenu“, prodavci imaju mogućnost da dobiju više efikasnih rešenja i izaberu ono koje njima najviše odgovara

  • 10

    Ukoliko korisnik ima dodatno pitanje ili prigovor u prodajnom procesu za koje nije dato video rešenje, ima mogućnost da postavi pitanje autoru.

  • 11

    U drugoj fazi razvoja aplikacije kompanije bi imale mogućnost da dobiju i mogućnost sinhronizovanja na engleskom jeziku kao i na ruskom

  • 12

    Prodavci koji bi želeli dodatno da se edukuju, motivišu i osveže svoja znanja bi imali mogućnost da prikupe 50 lekcija prodaje koje bi bile u trajanju od jednog školskog časa

Ne čekajte
više!

Registrujte svoj nalog i
počnite
da koristite prave
tehnike i alate

Registrujte se